ДІМ МОЄЇ МРІЇ: МОЄ МІСТО

Якими б затишними не були кімната, будиночок, у якому мешкаємо, сприйняття рідної домівки поширюється значно далі — на цілий населений пункт: чи то село, чи містечко, місто, мегаполіс. Інколи мандруючи, у розмові ми розповідаємо співбесідникам про «своє» місто (село), яке також сприймається оселею, адже ми відвідуємо в межах поселення різноманітні установи, заклади, інституції, вважаючи їх своїми. Тому вираз «моє село», або «моє місто», що таїть у собі код малої батьківщини для кожного з нас, є Читати далі…

ДІМ МОЄЇ МРІЇ: МОЇ ІГРАШКИ, ІГРИ В ДОМІ, ЗАБАВИ У ДВОРІ

Дитинство нерозривно пов’язане з ігровим дозвіллям, адже переважно так малеча пізнає реалії дорослого життя. У арсеналі дитячих іграшок можна побачити ляльки, машинки, тварин, виготовлених із різноманітних матеріалів — це ті забавки, які допомагають малюку вивчити пластику форм, рухи, інші функціональні ознаки моделі предмета чи істоти. За останні десятиліття з’явились нові види забав — комп’ютерні ігри, які вимагають від юного гравця спритності, уважності та віри у власні сили, адже переважно спрямовані на боротьбу чи поєдинок з Читати далі…

ДІМ МОЄЇ МРІЇ: СУСІДИ

Якою б затишною не була наша оселя та універсальним потужним інформаційним транслятором світової інформації — Інтернет, усе ж ми інколи покидаємо наш дім задля забезпечення своєї життєдіяльності у різноаспектних потребах, зокрема і для сприйняття безпосереднього досвіду у соціумі чи природному середовищі поза останнім. Власне окрім сім’ї, родини, колег по навчанні чи роботі, часто близькими людьми є сусіди. Інколи проводимо з ними свій дозвілля. Важливо мати позитивно налаштованих сусідів і бути такими самим, адже недарма кажуть Читати далі…

ДІМ МОЄЇ МРІЇ: РОСЛИНИ

Незважаючи на урбанізацію суспільства впродовж кількох століть, людина залишила невеликі «оази» контакту з прадавнім співіснуванням homo sapiens та флорою у вигляді міні-оранжерей на підвіконні чи серед кімнати, або, навіть, в окремих «зимових садах» багатих осель. Кімнатні рослини переважно є декоративними, тобто такими, які, завдяки селекції, здатні жити в інтер’єрі, на відміну від культурних, яких вирощують у сільському господарстві чи, тим паче, диких, що ростуть без догляду людини.Мета заняття — показати різницю поміж усіма різновидами «топографії» Читати далі…